fredag, juni 02, 2006

Det ligegyldige dagbogsagtige indlæg på bloggen...

Ok, spot, jan spurgte mig en gang for længe siden om jeg ikke ville komme og være med til at skrive. Det sagde jeg ja til, og nu har jeg en taske med en laptop - en ekstra t-shirt, og nogle økologiske ingefærkager ved siden af mig. Jeg sidder endnu på kontoret i hellerup - mit tog går 12.56 fra hovedbanen. Jeg har printet kort over alle tænkelige steder jeg skal kunne finde hen i mere eller mindre ædru tilstand - og iaften står den på tre koncerter. Valravn, Noora Noor og Pato - sidstnævnte bruger jeg som vækkeur i disse dage så det kunne ikke passe mig bedre.

Valravn er noget folk, og jeg skal også fatte pennen om noget folkværk imorgen. Jeg overvejer om en person har misforstået min musikinteresse? - nej, folk er fint. Det er sådan noget hedningarna spiller ikke?

Imorgen er der et hul imellem at jeg skal kaste mig over Emil De Waal Plus og Trio Mio - og det skal naturligvis udfyldes af Track72 - og aftenen slutter selvfølgelig med FUKT (ligesom nytårsaften på stengade).

Det blir' en fest... nu skal jeg til at pakke for at nå til hovedbanen i god tur!

PS. husk beskyttelse!... altså... ørepropper... Ah! det var møgskægt var det.