måndag, juni 26, 2006

Roskilde: mig mig mig og tis

Er Peter for gammel til RF?

Nope.

Men efter en lang hård dag på arbejde (efter 1 times søvn i lejren, som lå godt MEN lige overfor en unge bande pilleslugende horeunger med et hjemmebygget 500 W PA anlæg ghettoblaster system med fantastisk lyd, dejligt, breakcore, tekno og dansk rap kun afbrudt af skybrud mellem 4 og 5).

Men efter en lang hård dag på arbejde, heeey, ud på platzen, og DER, sidder lejrens eneste vagt - den samme som igår, ensom blandt resterne af en vindblæst pavillon. Hvor er kollektivet? Hvor er de andre i den 25 mand store lejr. De kommer på torsdag, det regner jo. HMPFRH. Ikke godt nok.

Er det bedre med ølbøllerne rundt omkring? Ikke specielt, især de rene drengelejre, har det med at rejse sig op, gå syv skridt væk fra lejren de selv sover i, hive deres cocktailpølle frem og lade vandet, gerne tæt ved indgangen på et telt.

Hensyn (hey alene ved at nævne dette fyord har jeg allerede afsløret mig som en gammel nar) er simpelthen bare ikke cool. Alt andet er cool. Er det cool at tisse Classic på andre folks telte?

NEJ DET ER IKKE. Så her mandag aften, bygger jeg lejr op igen, og prøver at huske hvordan man slår en mand ihjel på tre måder (hvad var det nu hun gjorde i Kill Bill 2), hvis en af de unge selvbevidste MTV-hår narrøve skulle komme forbi og pisse på fællesskabsfølelsen.

Godt at få det ud. Nu starter Max Peazey, grime fra Sverige!! Det kan kun blive godt - de er jo så sprælske de svenskere. Og så skal de jo anmeldes. Argh... er allerede to bagude.

Roger, over and out.

Og husk: hvad du end gør her i livet så tis ikke foran andre folks indgang, medmindre de VIRKELIG fortjener det.

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Right! Så kan de tekno-svin lære det.. :D
Ejj.. Folk skal bare lære at vise bare en lille smule respekt.
Godt givet ud.

27 juni, 2006 17:36  

Skicka en kommentar

<< Home