tisdag, juli 01, 2008

Benjamin søger kæreste (Marie)


Helt ekstraordinært bringer bloggen en kontaktannonce.

Benjamin er 22 år, grafisk tekniker og meget forelsket. Han vil gerne i kontakt med sin kæreste Marie der bor på Camping Vest. Han elsker at gå på kunstgallerier, drikke sig i hegnet og køre Velo Solex. Erotik er ikke noget problem, det kan han sagtens gå med til i en snæver vending, og det samme gælder natur og kultur. Han bruger gerne eftermiddagen i Berlin, hvor alting rimer på "Schwartz" eller "Heinz", og folk smiler mere end man tror. Hans yndlingsdrink er NørreBarracuda, som er er Rom, Rødt syltetøj og Citronsaft serveret med knippelslag på overarmen og pinligt forhør. Hans yndlingstøj er de lyserøde Schalke 04 shorts han købte i Reberbahn (se billedet).

Jeg skulle hilse fra Benjamin og sige: Marie Jeg Elsker Dig. Mit råd her fra blog-paladset er: se at blive gift i to love-stoddere!

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Hvor dejligt... Kærligheden blomstrer! Det er en af de ting der kan give mig troen på menneskeheden tilbage i disse dage hvor jeg ser alt for meget som gør det det præcis modsatte.

05 juli, 2008 20:24  

Skicka en kommentar

<< Home