tisdag, juli 01, 2008

Ikke for at være flabet (pimp min blog)

Bedst som man trisser rundt i Store Spejl Briller og Hættetrøje, bliver vi opdaget. En skosælgende youngster kommer småsnublende imod os og spotter os nådesløst.

"ikke for at være flabet, men I er ... lad mig sige det som det er ... 32 år. Det siges at den ældre generation ikke længere kommer til Roskilde Festival, men I beviset på det modsatte".

Lars og mig kigger på hinanden. Lars kommenterer tørt: "læg bare 10 år til". Jeg tilføjer så at jeg var på Roskilde festival 5 år før han overhovedet var en spermklat, og hørte Siouxie and the Banshees på Orange Scene i 1982. Bob Krøltop åbner og lukker munden et par gange og falder derefter på knæ og beder om tilgivelse ("Sire, I did not know, I did not know").

Nå! Men jeg må indrømme han ramte plet, det ømme punkt. Er jeg for omsider blevet for gammel til min elskede festival? Er jeg kørt bag af dansen, tabt bag af en vogn, en gigt-ejnar der tror han er sej men kun er sej i kødet? Jeg var Generation X, er jeg nu bare den ældre generation?

NOPE, BABY! Fra nu af vil denne blog bevise hvor totalt nede med beatet jeg er, på trods af at der står 67 på min dåbsattest!

Til alle jer n00bs som tror i ornli' G', selvom i skinboyz dawn widda youth, naa' i ved nadda om da times hvor streeten var fyldt med pimpmotorbykes og søde hotties med det lir, som om jeres BMW'zz kunne være nær så dirt wittda flirt.

I så damn wasted at jeg roflmao, for dudes'nnn i min Roskcamp, gør jer s0000 fuck''nz busted når i lissen'upper for vores selfdestruct. I tror i er nizzle with'da >>dizzle>>, bare fordi i wankers pisser op af et hegn, jeg ornlig hva' jeg pisser i din hul. Jeres youth'nizzle'zz død og begraaavez, for vi er psyk00s, omfg i er mindre pimp'n da flow end "vilde kaniner," den times hvor vi punk'zzn var dunk witdo funk, & de street'z var yalla med tjald'z og ikk''^nz jer fck'ttuuuup lovedrug, så jeg sir kun et ord mer, yo. n0000000000000000000000000000bzz...

(tak til Pil for at pimpe min blog)

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Superfedt det der! Gi de flabede youngsters tørt på, selvfølgelig først efter du har givet dem deres sut tilbage, en kiks i hånden, bedt dem tørre deres øjne og vist dem vejen hjem til deres mor.

01 juli, 2008 23:29  

Skicka en kommentar

<< Home